یوزرنیم و پسورد امروز نود 32

آپدیت رایگان آنلاین و آفلاین نود 32

یوزرنیم و پسورد امروز نود 32

آپدیت رایگان آنلاین و آفلاین نود 32

آپدیت نود 32 و لایسنس نود 32

امیرحسین غلام نژاد | يكشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۸، ۰۲:۱۹ ب.ظ | ۰ نظر

https://bia2nod.ir:32/wp-content/uploads/2019/07/nod32-01.jpg

آپدیت نود 32 و لایسنس نود 32

امروزه با توجه به استفاده گسترده از رایانه های شخصی، تبلت های ویندوزی، اینترنت استفاده از آنتی ویروس تبدیل به یک اصل مهم شده است که هنوز بسیاری اطلاعات دقیقی در مورد آن ندارند، مثلا وقتی وارد یک وب سایت خاص می شوید و هیچ آشنایی قبلی با اعتبار آن ندارید، آنتی ویروس ها صفحات جعلی را تشخیص داده و در مقابل ورود تروجان ها، ویروس ها و اسب تروا مقاومت خواهند داشت و همین باعث می شود که سیستم شما پس از اتصال به این وب سایت ها آلوده نمی شود.

حال همانقدر که علم و تکنولوژی در حال پیشرفت است، استفاده های نادرست نیز گسترش یافته است و تقریبا می توانیم انتظار داشته باشیم که بیشتر سیستم عامل ها پس از اولین اتصال به اینترنت در خطر حمله باج افزارها و ویروس های رایانه ای باشند.

مسئله آنقدر هم پیچیده نیست شما از ابزار ها و اپلیکیشن هایی تحت عنوان آنتی ویروس استفاده می کنید، احتمالا وقتی نام آنتی ویروس را می شنوید ناخودآگاه چند عبارت در ذهنتان تداعی می شود که قطعا اولویت نخست مربوط به شرکت ESET و آنتی ویروس Nod 32 خواهد بود.

امکاناتی چون اسکن دستی بخشی از هارد، فایل ها و همین طور پوشه ها و کنترل اتوماتیک فایل های جدید و دانلود شده در بروز ترین نسخه های نود 32 جای گرفته و حالا آن را تبدیل به یکی از بهترین آنتی ویروس ها کرده است.

فعالسازی لایسنس نود 32

این شرکت مدت هاست که در زمینه تامین امنیت دستگاه ها و رایانه های شخصی و شرکت های بزرگ اقدام های هوشمندانه ای انجام داده است، مسئله مهم در مورد این آنتی ویروس غیررایگان بودن آن است، قطعا اگر یک برنامه ساده بود که نیازی به اتصال اینترنت در آن دیده نمی شد و بروز رسانی اش مهم نبود، می توانستیم از روش های کرک استفاده کنیم.

در صورتی که چنین نیست، ماهیت آنتی ویروس ها هوشمند است و خود تشخیص کرک، تقلبی و تروجان را به خوبی ایجاد می کنند.

در نسخه های مختلف آنتی ویروس از 4 تا 11 شما نیاز به استفاده از آپدیت و کد های لایسنس و یا کد اکتیو خواهید داشت. (که البته به نام های مختلف شناخته می شود و در نهایت موضوع اصلی ما مربوط به فعال سازی هر باره این آنتی ویروس ها برای عملکرد های بهتر روی رایانه های شخصی است.)

https://bia2nod.ir:32/wp-content/uploads/2019/07/nod32-02.jpg

خرید کد لایسنس نود 32

همان طور که آنتی ویروس ها در حال پیشرفت هستند، تروجان ها، اسب های تروا، ویروس های هوشمند نیز پیشرفت می کنند و قطعا شناسایی آن برای نسخه های قدیمی ضد ویروس ها به شدت سخت می شود. در این روش از بروزرسانی استفاه می گردد. وب سایت های زیادی کد های اکتیو نود 32 را در اختیار شما قرار می دهند اما تنها چندین وب سایت خاص مورد تایید این شرکت هستند و شما باید سعی کنید اکتیو ها و یوزرنیم و پسورد ها را از این وب سایت ها دریافت کنید. کد ها به راحتی و در کم ترین زمان ممکن در دسترس شما خواهند بود.

کد اکتیو نود 32

در نسخه های جدید تر اما، شما برای فعال سازی و یا همان اکتیو نود 32 نیاز به کد لایسنس و یا همان License Key خواهید داشت، این کد چند کاراکتری است و وقتی آن را وارد می کنید، نود 32 بر اساس تاریخ انقصای آن کد فعال خواهد شد و تا مدت زمانی که شما هزینه پرداخت کرده اید و یا از کد های رایگان استفاه می کنید که عموما محدودیت 30 روزه و یا کم تر دارند، نیازی به آپدیت این کد نخواهد بود.

البته که کد های رایگان معایب خاص خود را دارند، به دلیل استفاده میلیون ها کاربر از آن ها در سراسر جهان قطعا پس از گذشت مدتی به دلیل رایگان بودن منسوخ خواهند شد و یا زود تر کد از دسترس خارج خواهد شد، پروسه آپدیت شدن نود های 32 ورژن جدید مانند 10، 11 پس از تایید کد اکتیو توسط دانلود فایل انجام می شود، فایل های آپدیت به صورت مستقیم توسط نرم افزار دانلود و ذخیره می شوند.

ضمن این که در نسخه های قدیمی تر مانند 4، 5 و... شما می توانید با استفاده از یوزرنیم و پسورد هایی که این شرکت در اختیارتان قرار می دهد، آنتی ویروس نود خود را بروزرسانی و استفاده نمائید، البته قطعا امکانات کم تری نسبت به ورژن های جدید تر در اختیار شما خواهد بود. گزینه هایی چون بررسی لاگ فایل ها، کنترل پردازش دستگاه، مشاهده فعالیت سیستم و همین طور گزارش کارکرد و آنتی ویروس در نسخه های جدید تر فعال شده است.

https://bia2nod.ir:32/wp-content/uploads/2019/07/nod32-03.jpg

جدید ترین یوزرنیم و پسورد نود 32

به جای این که هر روز به دنبال سایتی جدید برای یافتن کد های اکتیو و لایسنس و برای نسخه های قبلی یوزر نیم و پسورد باشید می توانید از وب سایتی مرجع در این زمینه استفاده کنید که تمامی لایسنس ها را به صورت روزانه در اختیار شما قرار می دهد.

نود 32 امکانات خاص دیگری دارد که اگر کد اکتیو آن را بروز نکنید دیگر در دسترس شما نخواهد بود، مطابق آخرین بررسی های وب سایت های امنیت شبکه، آنتی ویروس نود بهترین گزینه برای کسانی است که می خواهند امنیت 99 درصدی را وی سیستم عامل و دسکتاپ خود داشته باشند.

البته که شما می توانید کد های اکتیو و لایسنس را خریداری نمائید، این خرید با توجه به این که کد اکتیو چند کاربره است و تا چه مدتی روی سیستم شما فعال خواهد بود کاملا متفاوت است. قیمت های گوناگون و گاها عجیبی از این کد ها و لایسنس ها مشاهده می شود.

لطفا توجه نمائید که هیچ ارزانی بی حکمت و هیچ گرانی بی دلیل نیست، پس در انتخا شرکتی که از آن خرید را انجام می دهید باید دقت کافی را داشته باشید.

https://bia2nod.ir:32/wp-content/uploads/2019/07/nod32-04.jpg

چرا باید از نود 32 استفاده کنیم؟

آنتی ویروس نود 32 تنها یک پاک کننده تروجان، ویروس، اسب تروا، کنترل کننده هارد کامپیوتر و حافظه های جانبی مانند فلش مموری و هارد اکسترنال نیست، بلکه امکانات بسیار بیشتری در هر نسخه وارد این نرم افزار بی نظیر می شود که از جمله مهم ترین آن ها می توان به: کنترل Device های خاص مانند ورودی های یو اس بی، دی وی دی، باز/بسته کردن پورت های خاص اینترنت و اینترانت در موارد خاص اشاره کرد.

در واقع شما با استفاده از این آنتی ویروس می توانید کنترل دقیقی روی داده های شبکه اینترنت داشته باشید.

کنترل داده ها با NOD 32

ضمن این که آنتی ویروس نود 32 امکان کنترل و تشخیص وب سایت های جعلی، فیشینگ، اسپم را خواهد داشت. اگر از آنتی ویروس ها استفاه نمی کنید باید منتظر حملات فیشینگ ویروس های ساده که روی وب سایت ها و درگاه های پرداخت جعلی بارگزاری می شوند باشید که سعی در کنترل داده های شما و همین طور دریافت اطلاعات بانکی دارند.

مثلا در نسخه جدید از حالت گیم استفاده می شود تا نگرانی بابت از بین رفتن فایل های مهم لایسنس بازی نداشته باشید.

توجه نمائید که استفاده از کد های اکتیو نا معتبر می تواند به اندازه استفاده نکردن از آنتی ویروس روی سیستم خطرناک باشد، نکته مهم این است که این کد ها و فعال ساز های نرم افزاری را از مراجع مورد تایید و باسابقه تهیه فرمائید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی